Tada im nudimo kupanje. Promijenimo im odjeću i kupamo ih. Prvo koristimo vodu, koja jako pročišćava i sve ispire. I peremo božanstvo ispred nas. Sljedeće što nudimo su pet elemenata, a to su mlijeko, jogurt, ghee, med, šećer. Tih pet elemenata su također prisutni u našim tijelima. I svaki put kada nudimo mlijeko, med, ghee, šećer i jogurt, mi molimo za pročišćenje i ravnotežu tih pet elemenata i unutar nas i u vanjskom svijetu. Stoga je abishekam prilika da pročistimo sebe same, naša fizička i duhovna tijela, kao i izvanjski svijet. Nudimo sebe pred Gospodom, nudimo sve naše negativnosti te tražimo pročišćenje prilikom kupanja murtija.
Nakon što smo ponudili sve to, povlači se zavjesa. Ova zavjesa predstavlja veo maye. Ta maya je iluzija koja nas odvaja od nas samih. Murti na kojem obavljamo abishekam također predstavlja naše unutarnje Sebstvo. Tako da sve darove koje nudimo vanjskom murtiju, sve te darove zapravo darujemo našem unutarnjem Višem Sebstvu. Maya nas sprečava da se identificiramo s našim istinskim Sebstvom. Iza zavjesa svi su zauzeti oblačenjem i uljepšavanjem murtija nakitom, krunama, pripremajući ih kako bi bili lijepi za darshan. A u međuvremenu, mi pjevamo kako bi nam um i dalje bio usredotočen na Boga. Naposljetku, zavjese se otvaraju, što znači da je maya otpala. I tada imate darshan Gospoda ispred vas. Taj darshan Gospoda također predstavlja vaš vlastiti unutarnji darshan vašeg istinskog identiteta, vašeg istinskog Sebstva.