Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

subota, 31. srpnja 2010.

Ekstatični kirtan u Jesolu

Bog svi, neki će se obradovati na ovom video jer su nekolicina vas bila u Italiji i uživala u ovom kirtanu...
... kao i na ovom slide showu...

Govor s Gurupurnime 25.07.2010. (drugi dio)


Nakon toga guru preuzima aspekt vachaka, guru daje slavu Božju učeniku, kroz priče i božanske manifestacije. Kad su sve nečistoće pročišćene bhakta se ispunjava slavom i sjajem Božjim. Naravno to je samo znanje.

Zatim guru preuzima aspekt bodheka, onaj koji transformira znanje u mudost. Tako da bhakta ili devoti može sve shvatiti. Ako samo imate znanje to ne znači ništa, mnogo ljudi u svijetu ima znanje, ali znanje duše, onaj tko si ti zaista zove se mudrost. Ako imaš mudrost drugačije gledaš na ovaj svijet.To se zove bodheka, bodheka Guru. Nakon toga kad imaš mudrost, manifestirat će se čista ljubav. Kad imaš mudrost postaješ mudar, nisi više u neznaju, spoznaš da je Bog svugdje.

Tada se guru manifestira kao dharshaka, to znači da se guru manifestira u božanski oblik, otkriva Boga učeniku. Kroz tih 5 koraka, ne prolaziš brzo, Guru te testira i prolazi se postupno.

U zadnjem dharshaka se potpuno realizirate, vidite manifestaciju Boga svugdje. Potpuno se spoznate. Sve što si uvijek tražio nalazi se na stopalima Gurua.

U Shivapurani, Shiva je rekao Parvati: Netko može imati sve znanje svijeta, ali ako ne razumije Učitelja sve znanje mu je uzaludno. Isto Krishna kaže u Giti: "Spajem se sa ovim ljudskim oblikom i tada ljudi koju su u neznanju misle da sam samo čovijek", jer oni vide samo izvana. Tko može shvatiti satgurua? Nitko.

Kad je učenik spreman manifestira se satguru. On je taj koji dolazi učeniku. I dolazi ne da nešto uzme, već je potpuno spoznao Boga, ništa ne treba iz ovog svijeta. Dolazi da bi davao. Uvijek daje. Iako možda izgleda kao da uzima, ali zapravo ono što uzima je ono što i daje. Daje u 3 oblika:

Prvo daje sankalpu, kroz misli. Drugo kroz drishti, vid ili pogled. Treće kroz sparsha ili dodir.

Prvi, sankalpa, je kao majka kornjača, koja djeluje kroz misli, kroz prijenos shakti. Ona izlegne jaja u pijesku i ne treba sjediti na njima, ostavi ih i iz daleka njezine misli su usmjerene prema jajima, kao topli valovi. Tako da se jaja izlegu. To radi preko valova misli.

Inkarnacija koja je davala blagoslov na ovaj način je Shirdi Sai.

Drugo je drishti, kroz pogled. Davanje kroz pogled je kao riba, koja izlegne jaja u vodi i ona su izvana okružena prozirnim mjehurom. Majka riba je u blizini i uvijek promatra svoja jaja. Samo promatranjem na ovaj način jaja se isto izlegnu.

Konačno je sparsha, kroz dodir. Idete kod učitelja i sagnete glavu, a učitelj vas dodirne na glavu. Daje vam blagoslov da ne brinete, Bog će se pobrinuti za vas. Ako imate vjeru primit će te blagoslov. Čak iako nemate vjere, isto primate samo će trebati duže da se manifestira.

Tako postoje ove tri vrste davanja, Shirdi Sai je za prvi, kroz drishti, pogled je davao Ramana Maharishi, a daršan kroz dodir je davao Ramakrishna. Tako se prenosi božanska energija od učitelja koja je u njemu na bhaktu-učenika. Kad kažem učenik ne mislim više na predanika, jer kad se prođe proces pročišćenja, onda postajete bhakta, pravi učenik. Nisi više samo devoti, nego učenik, to je onaj koji je primio milost učitelja koja je ista kao Božja milost. Ta milost je kao kad npr. križaš dvije različite biljke ili ruže zajedno, ali kad ih zaljevaš, zaljevaš samo glavnu ružu. Tako je učitelj glavna biljka, što god prođe kroz njega, primaš i ti isto. Sve što je pripojeno na njega dobiva isto. Također i ti postaješ zdjela amrita, ne ostaješ isti, već spoznaješ svrhu života.

Tako se Božja milost manifestira unutar gurua. Kao što je rečeno: "Gurur Brahma Gurur Vishnu Gurur Devo Maheshwara, Gurur Shakshat Parambrahma, Tasmai Shri Guruve Namaha." Vede su objavile da je guru: Brahma, Vishnu i Shiva. U Giti Krishna kaže: "Tko god me treba, doći ću i manifestirat ću se kao guru."

(nastavlja se)