Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

četvrtak, 16. srpnja 2009.

Izvješće iz ašrama 1/2009

Springen, 13. lipnja 2009.
Jai Gurudev svima!
Danas sam posjetio Steffenshof, možda i po posljednji put. Bio sam sa Naamdevom i Vishwaparthanandom jer su potpisali ugovor o najmu. Možda su to i potencijalno novi vlasnici. Vidjet ćemo. Zanimljivo da je danas Swamijev rođendan. Točno godinu dana prije Steffenshof je bio dupkom pun. Više od 450 ljudi je bilo na tom malom posjedu; u šatoru smo imali veliki program; bila je jako radna atmosfera za sve nas koji smo tamo živjeli i služili. A danas? Sve zjapi prazno. U hramu nema slika niti murtija; kuhinja je prazna; sve su sobe ispražnjene. Bio sam i u Swamijevoj sobi i ponio mali suvenir. Na zidu poviše njegova uzglavlja bila je selotejpom zalijepljena djetelina s četiri lista. Polako sam je odlijepio i spremio na sigurno. Ne znam što bi to značilo, ali eto htio sam to podijeliti sa svima. Inače ima dosta cvijeća naokolo. Ubrao sam malo crvenih ruža koje su rasle iza muške kuće za oltar Gurudevi. Trava je izrasla visoko, nije onako lijepo pokošena kakvu smo je navikli viđati. Iako pomalo djeluje otužno, moj osjećaj nije bio takav. Pun sjećanja na više od dvije, možda i najljepše do sada u mom životu, godine provedene u tom malom selu probudile su mnoge emocije. Nisam ni kapelicu pored puta zaobišao. Svaki kamen sam nastojao osjetiti. Svaki miris i ono što se ne može opipati, a još uvijek je živo u zraku. Mnoga sjećanja su mi navrnula. Bio je lijep i sunčan dan koji je doprinio općem dojmu. Ponio sam jednu kesu da uberem malo trešanja sa stabla iza muške kuće za stanovnike ashrama u Springenu, ali još je rano za njih. Sjećam se njihovog ukusa proteklih godina.

Inače danas je u Springenu program bio pun. Ujutro u 6 bila je molitva. U 10 sati yagna; u 17-18h Om Healing, a u 18:30-21:30 bhajani sa abishekom na Swamijeve paduke te nakon toga kratak program u kapelici povodom dana sv. Ante. Nakon večere imali smo video i slide show u kojem smo imali prilike vidjeti rijetke fotke i kratke filmove Gurujija. Bilo je dosta smiješnih slika i video ulomaka tako da smo se dobro nasmijali. Na jednom od njih Swami pleše u ritmu popularne glazbe, dok u jednom igra monopol, te još mnogo sličnih isječaka. Po programu je bila i “Dancing Yoga” i “Guru Disco”, međutim program se je odužio tako da su ljudi bili spremni za “Sleeping Yogu”.

Imali smo lijepi ručak i Swamijev stol je bio lijepo uređen i poslužen s mnogo voća, a tu je bila, naravno, i rođendanska torta. Njegovu stolicu je krasila lijepa slika sa vijencem. Pjevali smo rođendansku mantru, obasipajući laticama njegovu sliku, i naravno nezaostavni napjev “Sretan rođendan” na više jezika.

U roku od tri dana bila je završena babajijeva pećina u nekadašnjoj kuglani. Bilo je puno posla za sve, ali nekim čudom u zadnji tren je sve bilo spremno za procesiju Babaji-jevog murtija i abishek te om healing koji se jučer održao u njoj. Bilo je inspirativno vidjeti mnogo vrijednih ruku kako zajedno doprinosi ovom projektu. To će biti lijep poklon i “iznenadenje” Gurudevu. Iste večeri se održala mala meditacija iz nove knjige o Babaji-ju u tom novom svetištu. Mataji iz Portugala je naslikala lijepu pozadinu. Slike će sigurno biti vrlo skoro objavljene na web stranici. Ne znam hoće li moći dočarati ugodu u živo ali za to vrijedi “protegnuti noge” do Springena.

Evo skoro mjesec dana je prošlo otkad sam stigao u Springen. Nemojte mi zamjeriti što se nisam prije javljao. Ovako mi je lakše kada mogu uputiti jedno pismo zajedno svima. Ne obećajem koliko ću često napisati koji redak, ali nastojat ću kada bude nešto zanimljivo prenijeti svoj dojam na papir.

Evo sjetih se da će nekoga zanimati kako je protekao moj prvi susret sa Swamijem nakon više od sedam mjeseci. Kao da je proteklo 7 dana. Njegov komentar je bio da nisam dobio ništa kila i da izgledam mlađe.

Kasnije me pozvao za svoj stol. Nismo ništa pričali jer je jedna Mataji došla i pitala ga za savjet. To se malo odužilo jer taj savjet je morala “platiti” time što je morala “pročitati" njegovo lice. Naime, ona se bavi jednom drevnom kineskom metodom terapije čitanja lica. Bilo je zanimljivo kako se njezino znanje o čitanju lica poklapa sa stvarnim stanjem njezinog Učitelja. Moj dojam je bio da me je pozvao kako bi me snimio, ali kako nije vidio ništa sumnjivo, pustio me je na miru, ali i ja njega. (hahahaha). Iako tih dana nisam bio oko njega; jer kao prvo nemam potrebu biti uz njega da bih dobio blagoslove, a kao drugo ne želim da dobije dojam kako ja nešto želim od njega. Ipak tu i tamo bi me pronašao (čitaj: iznenadio) negdje u vrtu te bi mi poklonio malo vremena.

Imali smo i darshan prije tjedan dana. Skoro sam i zaboravio osjećaj kojeg sam doživljavao nakon darshana. Tako sam se počišćeno i ispunjeno osjećao da cijelu noć nisam imao potrebe spavati. Bilo je oko 200 ljudi i Swami je održao lijepi govor. Pričao je o guru-učenik odnosu. Rekao je kako često učenici pokušavaju podučavati gurua, misleći kako guru ne zna. Ispričao je nekoliko nadahnutih pričica kako bi u nama probudio još više žara za božanskim.

***

Imali smo posjetu Swamija Atma Chaithanye prije dva tjedna. Ja sam ga imao priliku vidjeti tjedan dana prije u Koblenzu. Moje iskustvo s njim je više nego pozitivno. Osjetio sam ga kao starog prijatelja kojeg nisam vidio dugo vremena. A i on mi je mnogo puta izrazio naklonost tijekom svojeg boravka u njegovoj blizini ali i za njegova posjeta u Springenu. Cijelu večer smo nas 12, koliko nas je došlo, provelo sa njim u malom stanu, sa nekoliko drugih ljudi, mnoge ugodne trenutke. U takvoj intimnoj atmosferi mogli smo bolje osjetiti božanski nektar koji je neprestano tekao iz njega prema svima nama. Promatrajući ga vidio sam svoga Gurua. Pokreti ruku, pogled, izraz lica, govor i sve ostalo odisalo je energijom i vibracijom Swamija Vishwanande. Svi smo se nakon toga osjećali kao da lebdimo u zagrljaju ljubavi.
Bili smo sretni kada je obećao posjetiti nas u Springenu što se i dogodilo tjedan dana kasnije. Sigurno ste svi već vidjeli slike na Internet stranici.
Eto toliko od mene. Šaljem mnogo ljubavi i blagoslova.

U božanskom prijateljstvu,
Chaturananda

Nema komentara:

Objavi komentar