Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

četvrtak, 10. rujna 2009.

Izvješće iz ašrama 7/2009 (5)


Ono što me Gurudev, Sri Swami Vishwananda, uči je: poniznost, ljubav, prihvačanje svega i sviju, nevezanost, poslušnost, predanost, vjera i povjerenje, ne kritiziranje i osuđivanje i sl. Uči me slušati unutrašnji glas srca i razuma. Uči me kako izači iz okova vlastitog uma i misli koje me odvajaju od istinske postojanosti u Bogu, svom Stvoritelju, Ocu i Majci.

Mnogi mi prilaze, ponekad kada sam jako kritičan prema sebi i svojim nesavršenostima, te mi sa zahvalnošću daju do znanja kako su dirnuti ili mojim pjevanjem ili pojavom, jednim osmjehom koji možda otkloni tamu iz nečijeg pogleda i lica, ili nekom sitnicom koju učinim za njih, ili pak hranu koju spremim. To mi je znak kojeg mi Učitelj i Bog, koristeći usta drugih, daje do znanja ne samo da sam na pravom putu već da sigurno, u Njegovom naručju, koračam prema savršenstvu Ljubavi.

Bilo mi je ovih dana jako dirljivo vidjeti koliko mi Swami Atma Chaithanya daje pažnji i ljubavi te sa kolikom toplinom i ljubavi izgovara moje ime. Imam osjećaj kao da je Bog poslao Swamiđija da podsjeti Guruđija da mi ponekad uzvrati koji pogled i pošalje (vidno za mene) malo valova ljubavi. Jer nakon već tri godine koliko sam uz Učitelja tek mi je po dolasku Swamiđija dao malo više pažnje i pokazao da od mene mnogo očekuje u vremenu koje dolazi. To je i odgovornost jer moram još vjernije raditi na sebi da pročistim svoj karakter i dušu kako bih mogao što savršenije ozrcaliti Svjetlo i Ljubav za sve one koji trebaju doći. Moja dužnost, kao i dužnost svih koji su predali život u služenju čovječanstvu, ja ta da se što više otvorimo kao kanali, odnosno instrumenti, božanskom kako bi On mogao što efikasnije djelovati pri pomoći svoj Svojoj zalutaloj dječici.

I da završim priču... dan kasnije svi su pomalo bili omamljeni pregrštem ljubavi i blaženstva koje smo primili od obojice, ali i sa manjkom sna. Ja sam si uzeo vile te izvadio dva reda krumpira (punu kašetu), da se malo prizemljim. Bilo je oblačno sa malim sunčanim periodima te jako vjetrovito. Pravi jesenji ugođaj. Čak je nekoliko minuta nebo poslalo kratkotrajni pljusak. Gurudev se uputio za Rusiju. Ja ga nisam vidio, ali ljubav koju mi je dao dovoljna je da me održava danima.

1 komentar: