Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

nedjelja, 11. listopada 2009.

Swami Vishwananda u Beču




Broj komentara: 6:

  1. Na darshanu je bilo odlično. Ono što osjećam iznutra i to što sam dobio ne mogu staviti u riječi. Bio bi to uzaludan posao pa ću samo navesti neke činjenice koje su se dogodile:)
    Bilo nas je 28 iz Hrvatske i siguran sam da smo puno svi dobili. Osobno sam jako sretan što sam nakon dugo vremena zajedno organizirano sa hrvatskom ekipom išao na darshan:) lijep osjećaj biti sa cijelom grupom. Nije moglo, a da se naša energija ne primjeti u dvorani. Pjevali smo, plesali i družili se. Zato je i Swami organizirao sastanak s nama poslije darshana. Na sastanku smo ga izrešetali sa pitanja..sva pitanja su bila fenomenalna, a još bolji Swamijevi odgovori na njih:)

    A ono van riječi što se dogodilo u susretu sa Swamijem, e za to, ja nemam prave riječi. I oni koji nisu bili, nikad neće i ne mogu dobiti sliku kako je zapravo bilo!


    Ljubav svima,
    Roshan

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti na ovim riječima. Svi znamo da su riječi nedostatne da se opiše daršan sa guruom, ipak barem mi koji nismo bili možemo kroz tuđa iskustva dobiti malo nadahnuća.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj darshan ovog puta bio je nekako tih, pounutren. To je za mene novo iskustvo. Do sada sam uvijek lebdjela i bila u ekstazi zaljubljenosti, ali ovaj puta sam zaista ispunjena nekim čudnim prekrasnim mirom. Da bar taj osjećaj potraje...
    JGD! Kanupriya

    OdgovoriIzbriši
  4. Nakon blagoslova Guruji mi je rekao da kažem hrvatima da pjevaju brzo, ne ovako (misleći na trenutni lagani bhajan), ja sam to pohitala odmah reći Sug i onda je ona raspalila jednu Hare Krishnu i ekipa je totalno podivljala…uzvici, povici radhe radhe shyam shyam, On je svako malo pogledavao prema nama i smješkao se, a bio je jedan indijac sa ženom koji je cijelo vrijeme bubnjao i u jednom trenutku je totalno poludio, digao se na noge i udarao po bubnju Swami ga je gledao onako podignutih obrva u čudu i smijući se…baš se vidilo da je bio zadovoljan i sretan…HARI BOOOOL!!!!!
    Phalguni

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma bio je to darshan za pamćenje....a šta da se kaže Swami me je tako okupao ljubavlju..uzdignuo...i ponovo otvorio srce i beskrajno sam mu zahvalana...
    Osjećala se baš ona energija Božanske Majke tako meka ,nježna i beskrajno topla,srce mi je žarilo cijeli dan poslije i uopće mi se nije spavalo iako sam se vratila direkt iz Beča.
    Jednostavno su se pročistili putevi koji su me odvajalii od mene same..
    A poslije nas je počastio divnim satsangom ..bilo je tako dobrih pitanja i još boljih odgovora u Swamievom stilu,lagano i jednostavno baš kakav bi trebao biti život.
    Jedna Ausrijanka koja je bila u organizaciji snimala je taj događaj a kad smo kasnije zaista brojali sve Hrvate.. došli smo do broja 28.Lijepi prizor!!!
    Eto u kratko jer bi se moglo pričat satima..toliko ljubavi u srcu sada osijećam...
    Pozdrav svima i vidimo se nadam se uskoro
    Sve vas grlim Edita

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne postoje riječi kojima bi se mogao opisati osjećaj koji sam doživjela na darshan...i sam susret s guruom Vishwananda bio je pun ljubavi,mira i puno pozitivne energije.jedva čekam ponovni susret s Swami Vishwananda...sve vas toplo pozdravljam...dida

    OdgovoriIzbriši