Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

ponedjeljak, 2. studenoga 2009.

O Chandrakanta Devi (3.dan Navaratrija)

Sri Swami Vishwananda: Jai Gurudev!
Publika: Jai Gurudev!
Sri Swami Vishwananda: Jai Gurudev! (Publika: Jai Gurudev!) Jučer smo govorili o tome kako je Devi ubila Mahishasura. Kada se manifestirala, bila je toliko lijepa da ju je Mahishasur želio za svoju ženu. Devi je rekla: „Dobro, ako želiš biti moj suprug, moraš biti jači od mene.“ Tko može biti snažniji od Shakti koja samom Mahishasuri daje moć? Nitko. Ali on je želio biti Njezin suprug. Prvo je poslao tisuće neprijatelja, tisuće vojnika da dovedu Devi sa sobom. Oni su joj rekli „Dođi, naš kralj te je pozvao i želi biti tvoj suprug.“ Devi se nasmijala i rekla „Idite i recite ono što sam već rekla kralju. Idite i recite „Ako želiš biti moj suprug, moraš se boriti sa mnom.“ I ako bude jači od mene, tada ću ga prihvatiti.“ I onda je otišla. Naravno, to je Mahishasura jako razbjesnilo. Poslao je ponovno svojih tisuću vojnika i rekao „Dovedite je na silu meni.“ Kad je Devi vidjela da dolazi tisuću demona, samo je izgovorila riječ „sa“ i svi oni su postali pepeo – jednostavnom riječi „sa“. Naravno, Mahishasur nije ostao miran. Vidjevši to, požurio je prema Devi kako bi se s Njom borio. Mahishasur je imao blagodat da ga ni jedan čovjek ne može ubiti, ali je zaboravio spomenuti da ga također ni jedna Mataji ne može ubiti. Jer tada nije mislio da je Devi toliko moćna. Nije poznavao kreativnu Shakti samog Boga. I zato se Mahishasur išao boriti. Naravno, preuzeo je različite oblike, različite aspekte, različite oblike demona. Na kraju je uzeo aspekt bika. U tom obliku Devi ga je mogla ubiti i u tom obliku se zove Mahishasur Mardini. Ova priča je povezana s drugim Avatarom o kojem smo govorili jučer. Mahishasur predstavlja čovjekov veliki ego, ponos da znamo tko smo, ali ipak teško je. Toliko smo vezani sa našu aroganciju, da nam je vrlo teško pustiti. Mislimo o sebi da smo posebniji od drugih. Naravno, svatko je jedinstven i svatko je poseban na svoj način, ali Ma nam želi pokazati da samo kroz poniznost možemo osvojiti Božansko. I zato Mahishasur predstavlja veliki ego. Iz tako velikog ponosa izviru sve misli, tisuće misli, tisuće pokušaja da se razumije, tisuću riječi „Ovo mora biti ovako, ovo mora biti onako“. Mi uvijek mislimo na taj način. Mi uvijek kažemo „Ako nije po mome, onda je sve pogrešno. Ako me to neće zadovoljiti, onda je pogrešno. Ali kako znate što je pogrešno, a što ispravno? Ako se još niste predali, kako ćete to znati?

Zato se možete predati Mahadevi i dobiti Njezinu milost, ako kažete „Hej, Ma, oslobodi me ove boli, oslobodi me ove patnje, koju sam si sam nametnuo. Jer ja uvijek o sebi mislim da sam posebniji, da sam drugačiji od drugih.“ Zaboravljamo da ono što prebiva duboko u nama je ista ta Shakti, sami Bog. Zašto onda dopuštamo ovom umu da nas ovlada? Zašto dopuštamo ponosu da nas ovlada? Zašto dopuštamo egu da nas ovlada? U stvarnosti želimo biti slobodni. Želimo sve otpustiti. Želimo prebivati u našem istinskom Sebstvu. Želimo biti ono što jesmo. Želimo biti onakvi kakvima nas je Bog stvorio. Bhagavati Devi je rekla „Ovaj um koji se uvijek bori. Ovaj um koji uvijek ima sumnje. Ovaj um koji se uvijek protivi onome što dolazi iz srca – ako ga predate, oslobodit ćete ga se. Na isti način možete otkloniti tisuće misli, samo predavanjem. Kao Majka, Ona želi da sjednete u Njezino krilo. Ona će se brinuti za vas. Ne dopustite ovom umu da vas brine. I tada su oni rekli „Draga Devi, Ti si stvaralačka moć koja sve stvara.“ Čak i misli koje se stvaraju u umu su Njezina moć. Ali Ona nas pušta da imamo tu slobodnu volju, tu slobodu da izaberemo želimo li slušati ili ne. Jer, ako dopustimo da nas obuzme ponos, naravno da će nam trebati vremena, ali ako smo ponizni, vidjet ćete kako je lako. Dobit ćete milost Majke. Nije važno koliko mantrate, nije važno koliko joj molitvi uputite, važna je ta ljubav koju imate za Nju. Jedina stvar koja joj može rastopiti srce jest jednostavnost ljubavi.

Nema komentara:

Objavi komentar