Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

četvrtak, 18. veljače 2010.

Poziv za satsang u subotu u splitskom centru

Jai Gurudev!

Evo jedan mali poziv svima da se pridruže na satsangu u subotu u 18:00 (Om iscjeljujuća tehnika; od 19:15 počinju bhajani) u splitskom centru. Na povratku iz Springena u kombiju smo pričali kako bi bilo lijepo da se okupimo u malo većem broju i zajedno zapjevamo dok smo još svježe ispunjeni Božanskom energijom. Vidjevši koliko Swami poklanja pažnje Rusima i drugim grupama koji se drže zajedno uvidjeli smo koliko je važno razvijati zajedništvo između nas samih. Mene se osobno dojmio najviše darshan na Valentinovo. Swami je inače sama Ljubav, a tu je bio Ljubav, Ljubav, Ljubav.... i još malo Ljubavi.

Osobno sam se potajno nadao prosvijetljenju na Shivaratri, pošto je to posebna noć u kojoj je to vrlo moguće, ali ništa. Morat ću slijedeće godine ponovo, možda mi se posreći. Super mi je to što sam osvijestio još neke svoje ludosti u glavi i shvatio kako se trebam odvezati od svega, čak i od onoga što mislim da je dobro i korisno za mene i moj duhovni rast. Prazna glava - najbolja glava! Puno srce - najbolje srce.
Lako je meni sad pričati priču; vidjet ću se sutra kad dođem na posao.

Bhuvan

Nema komentara:

Objavi komentar