Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

nedjelja, 22. kolovoza 2010.

Bhairav, zaštitnik boginja

Prije nekog vremena Swami Vishwananda je "udahnuo život" velikom kamenu ispred Kali hrama. Evo što je Guruji rekao:
"Na slici je Bhairav, zaštitnik, onaj koji čuva bogove. Došao je u moj san jednu noć i pokazao mi u šumi je gdje ću naći ovaj kamen. Poslao sam nekoga na to mjesto i on je pronašao kamen." Swami Vishwananda

Evo i priče vezano za Bhairav:
Mlada Vaishnava boginja-devi hodala je, a Bhairav (sebični demon) ju je slijedio. Naložila je stražaru ispred pečine da ne dozvoli Bhairavu ulazak. Kada je Bhairav pokušao uči u pečinu stražar mu je zabranio te je nastala velika borba. Zatim je Devi uzela oblik boginje Kali i ubila je Bhairava. Dok je umirao Bhairav je rekao: "Majko, je ne oplakujem svoju smrt jer sam umro od ruku Majke stvoriteljice. Ali ja Te molim, samilosna Majko, za oprost. Nisam te prepoznao u toj djevojčici. Majko, ako mi ne oprostiš grijehe tada će me cijeli svijet mrziti."

Čuvši plač djeteta koje je neprestano pozivalo Majku, Majka se sažalila nad Bhairavom i podarila mu je oslobođenje. Ne samo da je Bhairavu podarila oslobođenje od krugova rađanja i umiranja, nego mu je i nadodala: “Moji predanici ću uvijek posječivati tvoje mjesto nakon što prime Moj daršan!”

Tako se počelo vjerovati da je molitva bogovima jedino potpuna tek nakon što se oda štovanje Bhairavu.

Nema komentara:

Objavi komentar