Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

ponedjeljak, 31. siječnja 2011.



4 komentara:

  1. OM KRIYA BABAJI NAMA OM!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ...istina, istina to sa laticama, ne samo na om healingu, nego i na darshanu, osobno me to prvih dana kod Swamija totalno čudilo što je sad to?, kao da nešto pada sa neba, neko nebesko cvijeće i hrani dušu.Imala sam osjećaj u vrijeme prvih darshana kao da pada zlatno cvijeće sa stabljikama na sve ljude koji su tamo i jednostavno ih hrani duhovno. Nisam nikada vidjela Babajija ili nekoga da to baca po nama, ali unutarnjim okom osjećam te latice, ponekad padaju odozgora kroz krunsku čakru, a ponekad sad ih osjećam i u srčanoj čakri i kad sam doma, neovisno o om healingu ili bivanju u Swamijevoj blizini. Sad čak imam osjećaj da mogu snagom misli slati latice iz svog srca drugima, al za sada to ostavljam ipak na razini mašte, haha, ne mogu provjeriti jel to zaista tako ili samo vizualiziram i umišljam....super osjećaj tako naći Nekoga, sa kime ide i ova "cvijetna inicijacija", pa to je fenomenalno kaj ne?
    ili ono, jednom je Swami u ashramu kuhao u kuhinji ručak za sve ljude, i doslovno kao da je u Njega neprestano odozgora u krusnku čakru prštala fontana, izvor vode energetski, jednostavno ne možeš vjerovat da je to moguće, al vidiš da je, bar u Njegovom slučaju....ili ono, danas hoda Swami ashramom i liči na Majku, Ženu, čak mu i kosa pada ženstveno tih dana niz leđa, a drugi dan zrači formu nekog starog djeda, dobrog brižnog Oca, a kroz neko vrijeme opet se mijenja energetski u nešto petnaesto - il mi liči na tigra, a jednom je čak na darshanu izgledao kao da ima energetski top na trećem oku, i kao da je svakog čovjeka koji je došao na darshan "zašutao" sa nekim svojim energijama.....ma baš sam nesretna što ga bivši učenici u Hr tako žele protjerati i što su nas doslovno marginalizirali u svim duhovnim sljedbama, baš jadno, zbog nečije taštine plaćaju drugi, a ne oni koji se šepure vlastitom upitnom pravdom, jgd!

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam tada prisustvovala, neopisivo jak osjećaj da je netko pokraj mene, energetski zaista jako...i u tom momentu osjećaja prisustva srčana čakra je prštila od energija, i jedva sam izgovarala Om, jer u grudima, plućima tako jaka energija, glas se stiša...čula sam ,i tada kao skoro i svaki put, muški glas kako Oma.
    Nela

    OdgovoriIzbriši
  4. JAI BABAJI! JAI SWAMI VISHWANANDA!

    OdgovoriIzbriši