Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

nedjelja, 6. ožujka 2011.

Hrvatska grupa na okupu




Evo malo ugođaja hrvatske ekipe koja je posjetila Springen za Šivaratri. Što komentirati kada slike govore sve...

Broj komentara: 7:

  1. Tako ste sretni, evo osmijeh mi je od uha do uha, posebno kad mi je pogled pao na Nirjanandu muzičara! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha-tako bih voljela da sam bila sa vama! Volim vas sve!1000 poljubaca!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako ste sretni, evo osmijeh mi je od uha do uha, posebno kad mi je pogled pao na Nirjanandu muzičara! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha-tako bih voljela da sam bila sa vama! Volim vas sve!1000 poljubaca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je palo na pamet da su u Springen došla ekipa iz Splita, Šibenika, Rijeke i Zagreba... Vjerojatno je bilo zabavno u kombiju, samim time što se putovalo više od 24 sata iz Splita kroz buru, mećavu i snijeg, da bi se došlo u sunčani Springen.... naravno već danas, u nedjelju, dočekao nas je oblačan dan

    OdgovoriIzbriši
  4. Shivaratri za pamćenje..bilo je nezaboravno u svakom pogledu..od putovanja do pojave 2 zlatna lingama..teško za opisati riječima..energije su bile vrlo snažne tako da smo spavali svega nekoliko sati kroz ovih 5 dana..
    Sve vas grlim i hvala svima
    Edita

    OdgovoriIzbriši
  5. Shivaratri za pamćenje,od putovanja do pojave 2 zlatna lingama,teško uopće opisati riječima..Energije su ble vrlo snažne tako da smo spavali svega nekoliko sati u ovih 5 dana..
    Sve vas grlim
    Edita

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo zadnje je bila pidžama party na kojoj smo vježbali bhajan za darshan...Sri Swami Vishwananda Mahaprabhu Ki.....JAI!!!!

    OdgovoriIzbriši