Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Poruka Mahavatara Babajija


"Dobrodošli u Grad Grijeha” jest pročitani natpis koji se nalazi preko određene ulice u određenom gradu na zapadu. Učenik, kojeg poznajem stoljećima i u istinu oduvijek, pročitao je ove riječi dok se vozio u grad na pokop svojeg oca. Njegov otac je živio cijeli svoj život u ovom uskomešanom gradu kojeg su ljudi iz svih dijelova svijet posjećivali da bi se zabavili u materijalnom, fizičkom svijetu. Um mog učenika je odlutao u njegovu mladost kada je također i njegov otac bio mlad. Njegov otac je radio i živio cijeli svoj život u nečistoći duša koje su tražile utjehu u alkoholu, pretjeranoj hrani, što nije dobro za fizičku formu, zabavama instant zvijezda, kockanju... i zadovoljavanju osjetila do maksimuma kapaciteta u tom gradu kojeg i tisak i osnivači turističkih reklama zovu – „Grad Grijeha“. Usred svega toga otac je bio svećenik kršćanske tradicije.

Nadalje, tri dana prije pogreba, kako je to u skladu sa tradicijom, učenik je otišao u obiteljsku kuću i počeo čistiti očevu svjetovnu imovinu te sortirati očeve osobne stvari koje treba razdijeliti rođacima, dati u dobrotvorne svrhe ili prodati od strane agenta za nekretnine. U kutu podruma pronašao je nekoliko kutija pisama iz cijeloga svijeta, svi adresirani njegovom ocu. Kad je otvorio i nasumice pročitao nekoliko redaka svakog pisma, utvrdio je da su to pisma od ljudi kojima je njegov otac držao Božju službu kada bi upali u nevolje ondje u Gradu Grijeha i u svojim životima. Dok je listao kroz zadnju kutiju, moj učenik je odlučio da ih sve treba staviti među kućanske predmete označene kao „Smeće“ jer više nisu od koristi ni njegovom ocu ni ikome drugome. Moj učenik je bio siguran u svom srcu da njegov zemaljski otac zasigurno sada uživa u svjetlu i ljubavi svoga „Oca koji jest na nebesima.“

Oko moga učenika je uhvatilo jedno pismo u ovoj zadnjoj kutiji sa poštanskom markom i adresom koje upućuju na to da je pismo iz Rishikisha, Indije. Evo što je napisano njegovom ocu prije mnogo godina:

Dragi moj sine,

Sviće zora dok se budiš i otvaraš svoju Bibliju, i ja sam s tobom.

Pjev ptica koji čuješ na svom prozoru čini se kao jeka Božanske glazbe koje se sjećaš od vremena prije rođenja, i ja sam s tobom.

Tvoj devetogodišnji sin dolazi i grli te,
Trzajući žice tvoga srca,
I ja sam s tobom.

Kucanje na tvojim vratima dovodi one koji krvare
iz grada u kojem služiš Boga
među onima bolesna srca i punih straha
tražeći utjehu u pet osjetila
Zemaljskih zadovoljstava... i ja sam s tobom.

Šaljem ti svoju ljubav i blagoslove
jer se brineš o tim izgubljenim ovcama,
i hvala ti na tvojoj ljubavi.
Jer vidiš, moj Dragi Sine,
Ja to znam... jer ja sam u tvom srcu,
i ja sam u svakom tvom dahu.

Čujem tvoje molitve. Osjećam tvoju ljubav
i zauvijek sam s tobom.

U sumrak, kada tvoja duša napusti
ovu Zemlju, ne boj se nikad... ja sam s tobom.

Ja sam u tvom duhovnom srcu, koje nikad ne prestaje kucati;
Ja sam u svakom tvom dahu!
Moj sine, Volim te.
OM...i ... Amen!

U dnu ovog pisma napisano rukopisom njegovog oca; što je imao običaj činiti kada je pisao natuknice za svoje propovijedi, moj učenik je pročitao sljedeće riječi:

(1) Ne poznajem nikoga u Rishikishu, Indiji odakle je ovo pismo stiglo!
(2) Što znači ovaj OM; što to stvarno znači?
(3) Je li moguće da Bog piše pisma papirom i perom i onda ih stvarno šalje poštom ljudima? Znamo da je Bog jednom napisao Svoje Božanske Zakone na kamenim pločama Svojim Prstom od Vatre i dao ih Svom slugi, Mojsiju da ih da ljudima. Zašto se onda ne poslužiti perom i papirom i poslati poštom, što se radi i na istoku i na zapadu?
(4) Sjeti se moliti o ovom čudnom pismu koje je došlo od nepoznatoga.
(5) Odakle je došla jedna kap krvi koja se odjednom pojavila, tekuća, svježa i svijetlo crvena? Pala je na stranicu kao da je čudesno poslana odnekud gore čiji Izvor ne vidim. Ova kap krvi života podsjeća me na krv Kristovu koja je prolivena na križu Kalvarije. Ova jedna kap krvi pojavila se na riječi Bog tako mirno dok sam čitao: „Kucanje na tvojim vratima dovodi one koji krvare iz grada u kojem ti služiš Boga među onima bolesna srca i punih straha tražeći utjehu u pet osjetila Zemaljskih zadovoljstava... i ja sam s tobom.“

I sa suzama u očima moj učenik pogledao je poviše u pismu koje je napisano njegovom ocu s datumom godine kada je on bio star devet godina. Ono što je maloprije mislio dok je čitao da je mala mrlja primjetio je sada da to zapravo može biti malena kapljica osušene krvi upravo iznad i krvareći u riječ Bog! A pismo je jednostavno potpisano sa:

*JA SAM onaj KOJI JESAM

I moj učenik se sjetio mene, Svog Satgurua, dok je pažljivo položio pismo u svoj džep da ga čuva kao uspomenu na svog Ljubljenog Rodnog Oca!

I tako jest sa svima vama, dragi moji učenici i čitatelji. Ja pišem pisma ovdje kako bih vam poslao svoju ljubav, kako bih vas inspirirao da izaberete slobodu od vezanosti za svjetovne želje, kako bi probudio vaše sjećanje na Božansku Pjesmu vaše vlastite Božanstvenosti koje se vaše srce sjeća od prije mnogo vremena. Neka Tako Bude. Pisano Je i Tako Jest!

-Mahavatar Babaji

* Ja sam onaj koji Jesam – Biblija: I Bog reče Mojsiju, Ja Sam Onaj Koji Jesam: i on reče, Tako ćeš reći djeci Izraela, JA JESAM me poslao tebi.

Preuzeto sa bloga: http://virtual-babaji-vishwananda.blogspot.de/ kojeg vodi Swamini Vishwalakshmianandama

Nema komentara:

Objavi komentar