Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

srijeda, 4. ožujka 2015.

Posjet svamija Anashuye Splitu

Jai Gurudev!

Događaj koji smo imali u Splitu proteklog vikenda za mene je bio generalna proba za dolazak Gurujija u srpnju ove godine. I ne samo ovaj vikend, već i cijeli prošli mjesec. 

Naime, zauzela sam se da pronađem adekvatnu apartmansku kuću za smještaj Gurujija i najbliži krug štovatelja. Uz to sam obilazila lokacije predviđene za daršan. Takav terenski rad i pojačana komunikacija sa raznim ljudima učinila je da moj život poprimi vrlo živahan tempo.

Kulminacija je bila protekli vikend kad je naš hrvatski svami Anashuya došao u Split. Kao što znate program je bio gusto nabijen događanjima koji su potrajali cijele dane: 

Petak: promocija knjige Just Love - Samo Ljubav, bit svega i intervju za nacionalnu televiziju u Centralnoj gradskoj knjižnici, nakon toga sastanak hrvatskih koordinatora sa svamije. Imam podatak da je prodano 60 knjiga što znači da je bilo preko 60 ljudi.

Subota: puja, veliki OM Healing, ručak, satsang sa svamijem, video projekcija hodočašća u Indiju, bhajani, večera.

Ne moram napominjati da je svaka od spomenutih aktivnosti tražila svojevrsnu pripremu, bilo fizičkog prostora, bilo prethodnog dogovora sudionika, popis ljudi za obroke, serviranje hrane, postavljanje štanda, raspremanje i priprema za novu aktivnost... niz nužnih poslova kako bi program nesmetano tekao, pa fotografiranje, ispračaj gostiju...

Da mi je bilo dobiti samo po 1 kn za svaki put kad me netko zazvao, imala bi zaista puno kuna. Naporan dan za mene - gosti kažu: sve 5. Pa eto, neka, isplatilo se.

Svi su sudjelovali u skladu sa svojim mogućnostima.

Moje radosno iščekivanje svamijevog dolaska nagrađeno je njegovim nadahnutim govorom u knjižnici. Došlo je puno dragih ljudi koje sam osobno pozvala. Petak mi je bio super.

Subota je tražila maksimalan angažman i nakon što sam uočila neke, naoko sitne propuste, energija mi nije bila osobita. Bhajani su popravili stanje pa bih subotnje druženje ocijenila sa dobar(3). 

Za nedjelju je po nekim najavama trebalo kišiti ali kako ima Boga osvanuo je prekrasan sunčan dan. Onako u prirodi, uz rijeku u Žrnovnici, okupani suncem sve je bilo ljepše. Yagna moćna, predio bajkovit, uz mene obitelj stopljena s mojom duhovnom obitelji, nakon yagne ručak na toj livadi... kako nakon toga još imati želja? Samo blaženstvo! Guruova energija bila je opipljivo prisutna.

Čim je zašlo sunce, trk u obilazak apartmana; divno i zabavno!

I napokon, taj posljedni dan, ponedjeljak. Svamiju zrakoplov polijeće oko 14 sati, ali prethodno smo imali dogovor za obilazak lokacije za daršan.
Dolazim nešto ranije u Yadhavin stan kako bismo zajedno krenuli. Svami je upravo odgovarao na posljednja pitanja novinarke koja će razgovor objaviti na stranici časopisa Atma.
Tema posljednjeg pitanja: empatija. Svami daje odgovor tihim glasom, dikcija savršena, ton odlučan, ali ipak nježan, sugestivan ali nevezan... odgovor poslan direktno u srca nas troje prisutnih. Prepoznajemo Istinu. Svima se oči ovlažile, pogledamo se i pustimo suze da poteku.....potpuno Guruova energija....oprostite - teško je prepričati...
Novinarka odlazi i izmjenjujem tek par rečenica sa svamijem. Ali onih pravih u pravom trenutku i ostanem zatečena njegovom mudrošću. Otkrio mi je tek dio svoje veličine. dao mi je lekciju, ispunio me dubokim poštovanjem, poželim da ostane tu sa nama u Hrvatskoj, za budućnost. Eto pred sam odlazak, za mene - vrhunac zbivanja, duboko duhovno iskustvo.

Hvala Guruji što nam šalješ u život takvu veliku dušu poput svamija Anashuye kroz koju možemo osjetiti tvoje neposredno prisustvo i tvoju silnu ljubav za sve nas.

A mojoj braći i sestrama: ne treba mi ništa više ni manje s vama nego mi je prekrasno s vama upravo kako je!
Ni ja ne bi bila ovo što jesam da nije vas kakvi jeste.

Svih vas grlim,
Aradhana










Nema komentara:

Objavi komentar