Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

petak, 17. travnja 2015.

Osobno iskustvo jednog bhakte

Prvo iskustvo, svjedočanstvo jednog bhakte: daršan sa Sri Swamijem Vishwanandom
Vrindavan, India 7-8 ožujak 2015. Ramakrishna Laksman, Mumbai, Indija

Mnoge sam godine bio gorući predanik Mahavatara Babajija i Bhagavana Krišne.
Godine 2012. pročitao sam knjigu ''Jedinstvo s Božanskim'' koja sadrži Babajijeve poruke koje je zapisila Swamini Vishwa Lakshmi. Od tog sam trenutka svim srcem žudio za Atma Kriya Yogom kako ju je preporučio Mahavatar Babaji i susretom s Gurudevom Swamijem Vishwanandom o kojem je pisalo u knjizi.

Moja prva želja se ispunila 26. travnja 2014. kada sam primio Atma Kriya Yoga inicijaciju (dikša) u Varanasiju (Banares) na Manikarnika Ghatu. Pokušavao sam doći do Gurudeva Swamija Vishwanande od trenutka kad sam pročitao knjigu. Želio sam ga posjetiti u studenom 2014. godine kad je posejetio južnu Indiju ali iz osobnih razloga nisam mogao uskladiti raspored koji sam tada imao.

I onda je kao grom iz vedra neba stigao poziv za daršan s Swamijem Vishwanandom u Vrindavanu 8. ožujka 2015. u vrijeme tradicionalnog hinduističkog festivala boja - Holija.
U Vrindavan sam stigao 7. ožujka oko 14:30 sati. Nekoliko mojih kolega, koji su također bili inicirani u Atma Kriya Yogu u Varanasiju, pomogli su mi oko smještaja u Dharmasali nedaleko od mjesta gdje je Sri Swami Vishwananda odsjeo, u Jiva ašramu. Rečeno mi je da će Swamiji dati privatan daršan (vidjeti i govoriti osobno s Guruom) te sam tako pozvan doći u Jiva ašram.



Otrčao sam do ašrama na svoj prvi daršan (privatni razgovor) s Swamijem. U međuvremenu sam sreo Ratnadevi, organizatoricu programa Sri Swamije Vishwanande u Vrindavanu. Ispričavala se što mi nije mogla organizirati obrok jer je vrijeme za ručak već bilo prošlo. No kako je moj um bio željan samo da sretnem Gurudeva Swamiji Vishwanandu odgovorio sam joj da se ne brine oko toga. 

Nije prošla niti sekunda, Swamiji je izašao iz ašrama i uputio se u posjet drugom obližnjem ašramu. Jedan od bhakta me predstavio i informirao ga da sam stigao iz Mombaija. Swamiji ge je odmah upitao jesam li ručao na što je taj bhakta odgovorio da je vrijeme ručka prošlo. Swamiji je onda rekao da me uvedu unutra budući je još bilo hrane od ručka i da mi daju nešto. Mogao sam odmah vidjeti isitnsko značenje izraza ''Utjelovljenje ljubavi''. Swami me primio za ruku s tako puno ljubavi i razgovarali smo kao da se znamo godinama. Nosio sam poznatu astrološku narukvicu od Paramhamse Yoganande i Swamiji me upitao koliko dugo prakticiram Kriyu.

Oko šest sati popodne primio sam prvi osobni daršan od Swamijija u Vrindavanu. Pogledao je u moje oči i upitao me: ''Što želiš?''
Odgovorio sam: ''Došao sam ti se zahvaliti i vidjeti Babajija u tebi.''
Zapravo dok sam Gurudevu Swamiju Vishwanandi gledao u oči podsjetio me je na Babajija. Rekao mi je: ''Nitko ne odlazi od mene praznih ruku.'' **

Kasnije sam rekao Swamijju: ''Pomozi mi da vodim svrhovit život kakav Babaji želi za mene.''
Nasmiješio mi se.

Moj prvi daršan s Swamijijem je bio 8. ožujka u Vrindavanu i te noći nakon što je završio vatromet koji je obilježio kraj daršana, susreo sam Gurudeva i rekao mu da sutra rano ujutro odlazim. Rekao je da me očekuje u Vrindavanu slijedeće godine u isto vrijeme. Na to sam mu odgovorio da ga želim sresti i prije u Njemačkoj!

Bezbroj molitvi upučenih Mahavataru Babajiju su konačno bile odgovorene kroz susret s Gurudevom Swamijem Vishwanandom. Jer on je živući oblik Mahavatara Babajija! U njemu sam vidio istinsku ljubav, bhakti i poniznost. Izuzetno sam zahvalan Gurudevu Swamiju Vishwanandi, Bhagavanu Krišni i Mahavataru Babajiju na svemu što se dogodilo. Također od srca se zahvaljujem svakoj osobi, svim Swamijijevim bhaktama i učenicima, uključujući Swamini Vishwa Lakshmi koja je bila moj duhovni vodić!

** Ovaj događaj me podsjetio na dr. Ram Bhosle, borca za slobodu, legende Mombaija, Maharashtre, i svjetski poznatog maserskog terepeuta. Dr. Ram Bhosle je liječio poznate poput Mahatma Gandhija, Pandita Nehrua, Mountbattena, Bernarda Shaha, Sachina Tendulkara i mnoge druge. Umro je 2004. u svojoj 86. godini.

Fascinantno je da je dr. Bhosle u vrijeme britanske vladavine živio s Mahavatarom Babajijem 6 godina u periodu od 1942-47. Moja je velika sreća što sam imao priliku upoznati se s njim 2001. i često sam ga posjećivao. Svaki put bi podijelio mnoge priče o Mahavatar Babjiju. Kad je India postala neovisna, Babaji je rekao dr. Bhosleu da se vrati u Indiju i da će biti zaštićen. Na odlasku Mahavatar Babaji mu je rekao: ''Nitko neće ovo mjesto napustiti praznih ruku.'' Dr. Bhosle je na to odgovorio: ''Budući sam nasljednik loze obitelji Chatrapati Shivajija, kao rođeni kšatrija (ratnik) ako mi išta treba uzet ću to silom bez pitanja!''


Babaji mu je odgovorio da mu daje potpunu dozvolu da uzme štogod želi.

Nema komentara:

Objavi komentar