Sri Swami Vishwananda - Hrvatska

srijeda, 25. studenoga 2009.

Dva susjeda

Prije davanja daršana Swami Vishwananda nam je jednom ispričao priču koju je čuo za vrijeme svoga djetinjstva:

Sjećam se jedne priče koju mi je majka znala pričati kad sam bio mali. To je smiješna priča. Radi se o dva susjeda.

Oni su se uvijek međusobno svađali. Jednog dana jedan je od njih rekao „Molit ću se Bogu, meditirat ću na Boga i kad ga vidim zamolit ću ga za blagoslov.“
I onda je on meditirao i molio. Bog mu se pojavio i rekao „Moj dragi prijatelju, što želiš?“ – „Bože, ja želim tvoj blagoslov. Želim imati blagoslov da dobijem sve što god budem tražio od Tebe.“ Bog je rekao „U redu, pod jednim uvjetom. Podarit ću ti taj blagoslov pod jednim uvjetom da, što god budeš tražio od mene, tvoj susjed dobije duplo.“ To je šokantno, zar ne? Razmislio je časak i onda rekao „Dobro, u uredu.“

Dakle, kada je pitao Boga jednu tonu zlata, njegov susjed je dobio dvije tone. Pitao je za kuću, njegov susjed je dobio dvije kuće. Ista stvar s jednim autom, njegov susjed je dobio dva auta.
Naravno, iznutra je bio ljubomoran. „Kako to da se ja molim toliko mnogo, a moj susjed više profitira?“
Znate li što je promislio tada? Rekao je „U redu, Bože, želim veliku, duboku rupu ispred svoje kuće.“ Bog je morao održati obećanje – susjed je imao dvije rupe ispred svoje kuće. Sljedeće što je tražio od Boga bilo je „Bože, želim ostati bez jednog oka.“ Znate što se dogodilo…

Priča se čini jako smiješnom, ali takvi su ljudi.
Mi ne možemo biti sretni zbog drugih. Čak i kada kažemo „Da, ja sam sretan zbog te osobe.“, ali kad pogledate duboko unutra, postoji nešto što vas jede.
Vjerojatno ne razmišljate o tome, ali noću kad legnete u krevet to vas pomalo jede, zar ne? Kako to da je ta osoba takva, a ja nisam? Kako to da je ta osoba realizirana, a ja nisam? Ima jedno pitanje koje je jako drago i koje me ljudi često pitaju „Swami, zašto ja ne vidim stvari? Ali Bog ti je dao dva oka. Svaki dan vidiš mnogo stvari, znaš? Ali ipak pitaš ovo pitanje. „Zašto ja ne vidim stvari koje moj susjed vidi?“ Uzmi si vremena da vidiš što ti osjećaš, što ti želiš, što ti vidiš. I tek tada ćeš ga uistinu vidjeti, ne samo malo svjetla ili nekoga kako šeta uokolo, nego puno više od toga. Vidjet ćeš da ono što imaš unutar sebe je jednako u svima.

Svi znate za to, ali sad je vrijeme da to spoznate i uistinu osjetite. A ljubav vam uistinu to može pokazati, znate? Kad se ta ljubav probudi najprije za vas i kad se ta ljubav uistinu probudi unutar vas, obuhvatit će vas potpuno Božanskom Ljubavlju. Vi poznajete tu kozmičku ljubav – Jedino što ćete vidjeti je ljubav, ništa više, jer sve stvari koje vas razdvajaju, nestaju u ljubavi.
Oči će vam vidjeti samo ljubav.

Nema komentara:

Objavi komentar